Long time no see

2012-04-27 / 12:30:53

Nu var det längesen jag skrev, ber om ursäkt för det.
Men här kommer ett långt inlägg om lite av vad jag har haft för mig :)

Hela veckan har gått åt till ett grupparbete som faktiskt redovisade idag. Uppgiften gick ut på att vi skulle redovisa om vad Marknads-PR är. Redovisningen var på 5 minuter och gick riktigt bra för alla.
Så klockan 8:45 var alla i min grupps redovisningar klar, fort gick det och kul var det.

Nu hoppar vi tillbaka i tiden några dagar, min onsdagskväll spenderades nämligen på Ågläntan för att fira My som fyllde 22 år! :D



Ågläntans grej på onsdags kvällar är en jätte festlig musikquiz som varade från 20:00 till typ 24:00, riktigt kul!


Gabbie, Lisa och jag samt resten av restaurangen fick jätte snygga brandmanshjälmar att ha på oss dessutom ;)
Kortet är taget av min skickliga vän Jonas Johansson :)


Å här har ni de glada vinnarna! Christina, Kim, Robert, Frida och My! :D



Men det var inte fy skam att bli tvåa heller! Lovisa, Malin, Gabbie, Lisa och jag blev riktigt imponerade av varandras musikkunskaper. Det blev med andra ord en riktigt trevlig kväll!

Dagen efter, torsdagen/igår var också en toppen dag!
Jag, Mich, Ellinor, Emelie och Anna var ute och åt på Biteline. Men tyvärr så var vi så tok hungriga att vi aldrig tog kort på något ^^ Men det var riktigt trevlig och jag har aldrig käkat en sån god hamburgare som den som fanns där (t.o.m bättre än Allstars).

Det blev väl en ganska rejäl uppdatering tror ja? Eller vad säger ni?
Min fredag kommer spenderas med att städa, har ju min kära mor som kommer på besök i helgen :D
Ha det bäst så länge!
//Erika


p.s
I detta nu övertalade Mia mig om att springa "Vår ruset" oxå, spännande! Måste börja träna mer med andra ord, "Vår ruset" är nämligen en sträcka på 5 km. Kommer se ut som en röd tomat, men det är väl tur att man inte blir lila? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0