Back on track!

2012-08-25 / 11:01:16

I detta nu är jag tillbaka i Sundsvall!
Det känns bara bra! Kommer självklart sakna mina vänner och familj i Strömsund (but I will be back), men jag har ju min andra familj i Sundsvall och mitt sista(?) år här kommer bli minnesvärt!
 
Jag har sådan tur som har så snälla föräldrar som "flyttar" mig varje vår och höst hit och dit! Denna gång skjutsade pappa mig hit och fick till och med upp alla mina tavlor!
Bilder kommer senare :)
 
Igår gjorde vi IKEA på en timme och Birsta på en timme! Kan ni också lyckas med det? ^^ Slutsats: Ingen av oss är några shopping-freaks.
 
Tusen tack för all hjälp DaddieYo!
 

 
Gårdagen förgylldes även av Frida och Chris!
För en gångskull lagade JAG mat! Jag tror jag lyckades t.o.m, mätta blev vi iaf! :D
Å goda bakverk av Chris blev pricken över i!
 
 
För första gången den här sommaren så är jag dagavill, för mig är det typ tisdag idag. Men hur som helst så vill jag avsluta detta inlägg med en låt.
 
 
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0