Konsertfesten i Svallet

2012-08-07 / 23:54:29

Vill be lite om ursäkt för sjukt dåligt bloggande, men jag har varit helt slut och försov mig t.o.m på lunchen idag (ja, man kan lyckas med det). Men här kommer ett härligt långt inlägg om Sundsvalls helgen!
 

Allt började på torsdagskväll, hela dagen var så otroligt tok stressande så att jag nästan fick spunk. Mita hade så snällt bytt lite tider med mig så jag hann med 18:50 bussen in till stan och vidare med tåg.
 
Väl hemma var det bara att i princip stupa i min underbart sköna säng!
 
 
Men så plötsligt knackade fredagen på dörren och jag tog nästan hela dagen på mig att fixa mig. Men efter att ha gjort mig riktigt fräsch så kom ja plötsligt på att jag måste äta!
 
Min frys innehöll vid denna tidpunkt hamburgare, men inte tusan kan jag stå i massa os och steka dessa. Så jag gjorde det enda rätta, jag kokade dom (Gott och Grått vill jag sammanfatta den måltiden).
 

Mätt och glad stegade jag iväg till Chris och drack vin med fina InfoPR vänner!

Efter några timmar drog vi ner på stan och fram till Norrporten Arena, där Giffarna spelar sina matcher m.m. Tydligen hade det varit sjukt långa köer, dock var detta inte något som påverkade oss.
Vi stod någonstans i mitten av gröten och såg när Kent spelade sina toner.
Jag gillar inte Kent, har aldrig gjort. Men nu gjorde jag det, oj så många tårar det kom när denna sång spelades:
 
Kan inte riktigt förklara med ord hur det kändes när den spelades live, men fint var det. :') <3
 

Efter Kent blev det en pause, innan självaste Bryan Adams skulle upp på scenen.
Saker jag kläckte ur mig under dessa minuter var:
"Hej, jag läser din blogg"
"Hej, jag känner igen dig"
"Hej, jag känner den personen känner du oxå han?"
"Hej"
 
Jag minglade runt lite grann med andra ord. ^^
Men så äntligen började Bryan Adams spela!

Åh Bryan var så sjukt bra och det var så roligt att få se honom live. Han tog t.o.m upp en random tjej på scenen som fick sjunga med honom. Hur bra artist som helst!
 
 
Konsertfesten avslutades med fyrverkerier!
Var så sjukt nöjd över den här kvällen så det fanns inte, trotts regn!
Tack mina fina vänner för den <3
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0