Public Relations Theory 2

2012-08-17 / 23:23:33

Shit pommes (som min vän Reba brukar säga), vad jag har jobbat denna vecka!
Jobb-Äta-Sova, ungefär så har mina dagar fördrivits, det är dock min enda anledning till varför jag inte har uppdaterat. SKÄMMES!!
 
Hur som helst, så har jag gjort min näst sista dag på Konsum idag.
Men hur det känns å tankar kring det får ni nog på söndag, då jag gör min absoluta sista dag.
 

Fick även denna bok idag:
Bildkälla
 
Känns som att verkligheten börjar komma ikapp mig och jag far snart iväg till Sundsvall för ännu en termin. Vem vet när jag kommer tillbaka till Ström? You never know ^^
 
Men nu tar vi en sak i taget så blir detta toppen bra!
Imorgon är det t.ex. dop av min fina brorson Lucas<3
 
God natt!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0