15/12

2012-12-15 / 11:40:29

Julen närmar ju sig med stormsteg!
Apropå storm, så är det precis var det är just nu utanför mitt fönster. Snöstorm.
Men lika glad för det är jag, mina lördagstimmar ska nämligen spenderas på Birsta (inomhus) och leta julklappar.
 
Det är ganska tråkigt att läsa ett inlägg utan bilder, därför slänger jag in en på ett lugnt snöfyllt Sundsvall, taget en vintermorgon i november.
 
 
Gårdagen var desto intressantare må jag påstå! Jag och Michelle gjorde våra första intervjuer, det var lite läskigt. Meningen "det här är värre än att tappa sig på blod" yttrades från mina läppar. Nu efteråt skulle jag nog likställa dessa upplevelser.
Men det gick faktiskt riktigt bra, våra respondenter var jätte trevliga så nu ska vi "bara" transkribera alltihopa. 
 
Tänk! Om en vecka sitter jag hemma i Strömsund...känns lite knasigt med så skönt att få lite julledigt.
 
Ha en fin helg!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0