Committs julfest!

2012-12-01 / 19:51:06

Tjoho!
Äntligen var det dags för julfesten, jag och Mich slutade skriva på uppsatsen lite tidigare för att hinna med bussen.
Men, 1 timme och 40 minuter för att göra sig i ordning är LITE tid för mig. Tro mig, jag brukar kunna hålla på i tre timmar. Men jag hann med god marginal (stolt).
 
Själva julfesten var super trevlig och jätte fint ordnad, Committs styrelse har gjort ett super jobb som fixat allt från hemmagjorda köttbullar till julgran och lekar.
Vi hade t.o.m rökmaskin, värsta ljusen och två DJs med bästa ljudet. :D
 
Vi är snälla Committare, så tomten kom och hälsade på oss.
Efter en liten julklappsutdelning körde vi Lambo (en studentsång som går ut på att man ska dricka upp allt man har i sitt glas) med han.
 
Committs maskot Barbaskön fick självklart vara med som Lucia.
 
När kvällen började lida mot sitt slut hade det börjat snöa riktigt mycket.
Tänk att det skulle börja komma massa snö precis på 1 december? Hur bra tajming är inte det??

 
Tack för en fin kväll allihopa!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0