Dan före dan före dopparedan

2012-12-22 / 21:32:00

Jag tog mig hem tillslut. Men tänk att jag alltid...alltid ska glömma någonting, trots man släpat hem en stor resväska, en stor påse och ryggsäck.
Men lika glad är jag för det.
 
Gårdagen spenderades nämligen hos äldsta brorsan. Massa bus och julgodis med brorsbarnen blev det, super kul! :D
 
Å tänka sig, jorden gick ju inte under igår.
Känns väldigt skönt ^^
 
Denna dag har kantats av hemlisar, umgåtts med många fina ur Olofssons släktet, fika och att klä tallen. Men vi fick minsann besök av lite andra gäster också!
 

Pappa fick inte som han ville i år heller. Tjockt glitter har vi nämligen inte haft på sjuuukt länge. Det blev en traditionsenlig tall med andra ord.
 
Men jag vill verkligen tok-tacka Affärsnytt Norr för julklappen! :D
Mums mums!
 
 

Ha en fortsatt härlig kväll!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0