Helgen

2012-12-10 / 23:17:15

Michelles syster Nicole kom och förgyllde vår fredag med sin närvaro. Därför drog vi till efterlängdade Bite Line för att käka världens godaste hamburgare. Tro mig, den är värd att vänta på.
 
 
Ett stycke morotskaka med rom och kola sås blev pricken över i, innan vi rundade av kvällen och drog oss hem över.
 
Lördagen blev desto mer fartfylld. Det vankades bartömmning på Kåren nämligen.
Sjukt trevligt blev det. Jag tror aldrig jag varit med om en mer lärorik förfest, allt från genus till hyresrätter diskuterades och jag fick tips om en ny glögg/öl. Spännande!
 
 
Uppdraget för kvällen var att TOK-MINGLA. Jag tänkte att det måste ju vara ett utmärkt tillfälle att göra det på. Det gick ganska bra faktiskt, alltid roligt att prata med trevliga människor som man aldrig har träffat förr.
 
Något mindre trevligt var väl att jag slängde in mig själv mellan två grabbar när en av dessa tog strypgrepp på den andra. Efter att ha skrikit ett tag och motat bort den aggressiva så blev allt betydligt lugnare. Men shit! Vilken adrenalinkick, även om det inte alltid är så bra att göra på det viset, så gick det ju bra denna gång. :)
 
Överlag var det en super härlig och rolig kväll med massa dans! :D
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0