DUNDER

2012-07-09 / 22:04:23

Skratt, musik, vänner, nya vänner, tårar, party, dans, uppträdanden, mingel....
Jag kan fortsätta länge, men jag pratar självklart om Dunder. Denna Strömsunds högtid full med hemvändare och bosatta som vill roa sig för en helg.
 
Åh vilken helg det blev tillslut! Självklart kommer här några bilder!
 
Torsdagen blev ganska kort för mig, då jag faktiskt jobbade dagen efter. Men Corroded spelade i alla fall :)
Här har vi minsann några av mina härliga vänner! Johan, Moa, Tom och Sofi :D
 
Fredagen bjöd E-Type på!
Jag som alltid brukar missa uppträdandena, men icke detta år!
 
Jag och Leo-Leonell-Linnéa.
Linnéa, Serena, Sofi, Peter och Rebecha :D
Lördagen blev underbar, trotts lite regn så var det en härlig stämning!
Jag gillar inte Tomas DiLevas musik (punkt). Så jag tänker inte direkt kommentera det, men de va ju kul att dom hittade en artist att sätta på lördagen i alla fall (positiva-Erika). ;)
Obligatoriska Turbo-stuten! :D
Som sagt så regnade det lite...så jag gick hem så här ^^
 
För att sammanfatta hela dunder så har det varit grymt kul och omväxlande från vardagen. Synd nog drog jag på mig en förkylning, men det var det värt.

Ett sista visdomsord:
Det är vännerna som gör dundrandet!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0