En pusslande framtid

2012-07-26 / 22:01:24

Jag är lite pussel-skadad, såå here we go again!
 


Apropå ingenting:
Någon dag i höst ska jag nog sätta mig ned och fundera över det där som kallas framtid.
Är det något vi har gjort under universitetstiden så är det väl att göra analyser (bland annat)... så varför inte göra en liten analys av sig själv? Vad är mitt mål? Vart vill jag vara om 10 år? Vilket företag? Vilken position? Marknadskommunikation eller internkommunikation?
Sista frågan kan jag nog redan besvara...men annars tror jag att det kan vara ganska nyttigt att göra en förtidsanalys innan jobbsökandet/väljande av kurser drar igång. :)
 
 
Dagens bästa låt:
 
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0