Hetsigt!

2012-07-31 / 23:51:54

Nu äre grejer på G mina kära läsare!
Vi börjar väl från "the top"; min måndagkväll spenderades hos Amanda och några härliga personer! Vi snackade om lite allt möjligt och hade en riktigt härlig kväll. Det var grymt längesedan jag skrattade tills jag grät, men det gjorde jag t.o.m två gånger nu. NAJZ!

Även en kaka blev gjord!
Denna är kallad Superkaka! :D
 
Idag är det tydligen tisdag... vilket har betytt massa jobb (och övertid) samt en härlig stund med fröken Leonell. Den bruden har ju precis kommit hem från sin semester, så det var riktigt kul att träffas igen!
Å tänka sig! Hon hade minsann köpt en bokmärke till mig (i 3D)! :'D
Tusen tack Leo! :D
 
Efter denna tisdag kommer mest rimligt onsdag. Men sen! Kommer torsdagen och då far jag faktiskt iväg till Sundsvall över helgen! Ska bli riktigt kul att komma tillbaka en sväng igen :D

Så det kanske kmr bli lite tyst här... men det märks nog :)
Kram på er!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Bälla

Åh, jag minns minsann superkakan!

Svar: Tihi! :D Va kul! :D
Erika Olofsson

2012-08-01 @ 22:56:58
URL: http://bellaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0