En sån där tisdag :)

2012-06-19 / 23:22:19

 
Ännu en dag gjord på mitt kära Coop!
 
 

Ibland önskar jag verkligen att jag hade en Mac-dator som t.ex nu. Bildredigering och sånt där gör sig så mycket bättre på en macskärm... Men jag får väl stå ut, jag vill ju inte direkt köpa en ny för 10 000 kr när den här fungerar väldigt bra ändå.
 
Har jag förresten berättat hur pass mycket jag älskar té?
Allt började för x-antal jular sedan, då bror med familj gav oss en efterlängtad vattenkokare. Jag blev genast exalterad (jag som då, inte ens drack té), men det var ju något nytt spännande.
Det var dock då jag bestämmde mig för att börja försöka dricka té - Ett stort steg för en person som i alla tider sagt "Det är ju bara varmt smaksatt vatten! Man kan lika gärna ta de ur kran om de ska va såå!".
Men mina kära vänner nu står jag här och älskar té så otroligt mycket, den ädla drycken har hjälpt mig många långa plugg-kvällar.
 
Liptons té gillar jag speciellt mycket, jag tror det har med att jag fått en relation till det varumärket (ha i åtanke att jag läser en Informations och PR utbildning...vet inte hur många reflektioner vi haft kring varumärken och dess påverkan, men intressant är det).
Liptons varumärke känns mer ungdomligt än t.ex Twinings som känns mer riktat till en äldre målgrupp. Jag skulle vilja styrka min reflektion genom att Lipton även har en underbar social mediekommunikation. Deras Facebookstatusar är väldigt personliga (enligt mig själv) och jag som kund blir tilltalad.
 
SLUTSATS: Jag köper produkten och jag är otroligt nöjd med den.
 
 
 
Jag och mina sena inlägg, men håll till godo.
God natt! :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0