Ett vanligt hederligt inlägg

2012-06-25 / 22:34:58

Varför kan inte blogg.se fixa en app för android mobiler?? Je blir som tokig på att vara låst till en dator...
(Sagt av tjejen som inte ens hade en mobil med fungerande internet på, förrän oktober förra året ;))
 

Dagen outfit:
 
Annars då?
Jo jag längtar så otroligt mycket till Dunder! Men jag kanske bör sänka mina förväntningar.. det brukar ju kunna bli bättre då menar jag. Men det ska bli riktigt kul att få se massa härliga vänner som man inte sett på länge, lyssna på bra musik och as kass (DiLeva) och ha det allmänt bra.
Förhoppningsvis blir det bra väder också.
 
Från Dunder till något annat:
Jag bara måste få slänga in en video på dessa härliga gummor, jag kan inte sluta lyssna på dom!
 
 
Imorrn blir det Östersund för min del! :D
See ya
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0