Fullt ös!

2012-06-17 / 22:45:52

Hejsan hoppsan!
Nu har det ju gått några dagar sen sist ja skrev, men här är det fullt upp!
Å imorrn börjar jag visst jobba, spännande! Min käre far lovade dock att jag skulle få lasta massa jordnötter... Detta var det värsta jag visste när jag var mindre och skulle jobba på Konsum nämligen ;)

Men förhoppningsvis blir det färre jordnötter och mer kundservice (mitt kall) ;)
Jag ser mest fram emot turisterna, det är sjukt roligt att få prata engelska och kanske till och med lite franska? Ni ska bara veta hur glada fransmännen blir när de hör franska här uppe!

Men den här helgen har tillbringats hemma och på en öde ö:





Å nu tänkte jag va lite extra jävlig och berätta hur gott det är med hemmagjorda hamburgare gjorda av älgfärs, samt med egengjorda strips! För det var sjukt gott, tack för den söndagsmiddagen Mac och Malin! :D

Å ha det bäst så länge så hoppas jag vi syns på Konsum! :)
//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0