Grattis Mamma!

2012-06-04 / 22:43:34



Dagen började att min fina bror Mackan ringde och väckte mig 10:00, älskarn! ;D
Hur som helst så fortsatte min dag med garnerade av två smörgåstårtor och bakandet av en rabarberpaj.



Den översta är så sjukt god!! Jag är verkligen inte så tok förtjust i sånna där leverpastej-gurka-whateve-smörgåstårtor. Men den här innehåller en massa skaldjur, avokado och tonfisk, det finns helt enkelt ingen godare.

Den undre tårtan är med matjessill å sånt, så den var dock inget för mig. Jag märkte även att jag nog inte har några större färdigheter i att koka ägg, denna ädla konst. Men de blev helt okej ändå ;)

Jag och Sandra har planerat lite mer inför Köpenhamn (jag älskar min vattentätakarta över den fina staden). Så nu är vi väl lite mer på det klara hur vi ska spendera vår tid där. Från nu på torsdag till söndag morgon alltså :)

Lite té på det här så är min kväll gjord.
Tack och god natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0