Hit och dit!

2012-06-27 / 23:57:28

Gårdagen spenderades i Östersund!
Kändes verkligen som att jag behövde en liten break från Strömsund och det blev verkligen en toppen dag!
 
Rosé på en tisdag och tok njöt av livet i solen!
 

Å nu har även jag märkt mitt arsle! Alltså...jag har inte tatuerat in Konsumloggan. Men jag har däremot äntligen köpt Cheap Monday jeans!
 
Tog även och köpte två härliga ringar! Förutom halsband så älskar jag ringar, finns det något elegantare liksom? Däremot är jag expert på att lägga ifrån mig mina ringar lite var som helst. Så ser ni någon mysko silverring någon stans så finns mitt nr på hitta.se! ^^
(Seriöst, är det nu jag måste skriva vart jag köpt dom också? Varför skulle jag egentligen vilja göra det? För att ge gratis reklam? Sprida lite Word Of Mouth? Näää... leta rätt på dom själv vett ja, se det som en hitta-skatten-lek eller något annat trevligt ;))
 
Tusen tack för dagen/kvällen/natten RebechA :D
Nu blir det att gå tillbaka till verkligheten igen...
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0