Konsum konsum konsum!

2012-06-18 / 23:20:03

Nu är det fullt ös som gäller på den gröna butiken i mitten av Strömsund.
Första dagen gick faktiskt bra! Fina Emma är en super duper lärare som lär mig allt som har med salladsbaren att göra. Så jag är riktigt nöjd över min första dag på min femte sommar? fjärde? Börjar bli några stycken nu ^^

Åååh.. ni vet sånna där träningsinlägg? Ja vill inte trampa på någons tå, men personligen är jag inte så jätte förtjust i att läsa sånna inlägg. Det får mig bara få dåligt samvete för att jag inte tränar mer än vad jag redan gör. SÅ därför tänker jag skona er från dessa träningsinlägg, i alla fall inte allt för många. :)

Hur som helst, så var jag och sprang på Rotnäset idag ^^
Men när man kommer hem så måste man ju käka något, eller hur?
Vad ska man då äta? Grönsaker? Mackor? Fil?
Det som är "standard" som mellanmål för många som tränar råkar ju vara Kesella.
Men hur gott är Kesella egentligen???
Därför bad jag bror min om tips, och han sa: Saft!
En kesella burk + En kork med saftkoncentrat = Awesome.
Å tänka sig, det var inte så tokigt!



Tack och God natt :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0