Min lediga fredag

2012-06-29 / 22:51:53

Jaha vad gör jag på min lediga fredag då?
Sovit, handlat, bakat och tagit det rätt chill...
Just denna dag har jag även haft mitt körkort i 2 år! Det är riktigt najz, min prövotid är med andra ord slut. Jag minns så väl hur nervös jag var och förtvivlad i Sollefteå över att jag kanske inte hade klarat det. Som tur var, hade jag en schysst uppkörnings-whatever-dam som kryssade i JA-rutan :D
 
 
Innan jag for ner på byn frågade pappa "Varför har du klätt upp dig då?"
Mitt svar: "Jag ska ner på Konsum"
Man måste ju utnyttja tillfället liksom ;) #Småstadsliv
Fick så fina komplimanger idag att man blir generad! Så tusen tack igen!
Åh tack för skjortan brorsan, även om du inte vet att jag snott den av dig ;)
Typografin är ju underbar!
 
Måste även slänga in en bild från Jojo!
Så sant så sant:
 
Alla älskar väl bilder på mat? Det brukar ju vara så att när man lägger upp bilder så är det antingen på katter, kläder eller mat...och nu har jag väl (nääästan) dragit allihopa i ett å samma inlägg. = Check!
Tack å God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0