Nationaldagen

2012-06-06 / 20:16:16

Grattis Sverige! (Är det bara jag som drar paralleller till Dressman?)
Hur har jag då firat vår underbara dag?
Det närmaste jag kom ett nationaldagsfirande var nog att titta på mina föräldrar när dom åkte och kom hem från sitt nationaldagsfirande. Mina fina föräldrar dansar nämligen folkdans och var med och dansade på hembygdsgården. Så här såg dom ut:


Hur fina som helst! :D

Jag råkar speciellt älska de små detaljerna, check them out:




Annars har jag packat inför morgondagen, å jag tror det hör till ödet att alltid packa för mycket! Jag klarar liksom inte av att packa för lite, jag råkar ju vara scout (alltid redo ^^)

Såg ni förresten att Narnia gick på fyran idag??
Jag har ju min kändis-tvilling där!

Lite lika är vi väl ändå? ^^

Förutom att jag blev gaaalen på vår oootroligt fina Audi (alias: monsteraudin) som inte ville starta för mig (men det gick tillslut). Så är kvällen tillägnad mer packning och lite peppning inför helgen!
Jag hoppas att ni får en toppen helg ni med!
Å några tidsinställda blogginlägg blir det nog ;)

Ha det bäst!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Serena

Haha, vad söt dom är, din pappa är nästan likt ett troll med den mössan :P

Svar: Haha det tackar han nog för Serre ;)
Erika Olofsson

2012-06-08 @ 00:03:06
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0