Silverbröllop och Bloggmiddag

2012-06-21 / 00:17:48

Det är inte vilken dag som helst denna onsdag, för 25 år sedan gifte sig nämligen mina fina föräldrar. Konstigt nog förlovade dom aldrig sig? Men de behövs väl inte heller antar jag ^^
Så här har det firats lite lätt med räkor, aioli, avokadosoppa och Tobleroneglass.
Mer trevligheter blir det på midsommar :D
 
 
Men förutom det, så har jag varit på bloggmiddag!
Vi som bloggar på Affärsnytt Norr blev nämligen bjudna på middag på Chang!
 
Mums mums! :D
Vi som bloggar på Affärsnytt är:
Anders
Cia
Per
Denise
Lizette
Carro
Mia
Johnna
Fotografen
Madelene
Fredrika
Cherie
 
Kanske finns det någon som ni fastnar för? Jag skulle vilja likna det vid en godispåse, det finns alltid något för alla, det är bara att välja och vraka bland alla bloggare ;)
 
Så det var en jätte trevlig kväll som jag tackar ödmjukt för.
Fick bland annat tips på Google Analytics, som jag ska försöka ta mig an en vacker dag.
Tack och god natt!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0