SÖNDAAAG

2012-06-24 / 22:46:48

Det här med vita sockar.... borde nästan vara förbjudet.
 
Men det gick att få ihop dom...efter mycket om och men.
 
Såg ni artikeln i Aftonbladet ang. Media Markt? Att de skyller på kunderna?
Ska bli spännande att se vad deras PR-byrå säger om det ^^ Troligen har de en liten internkris just nu för att få till allting rätt. Vilken blir deras nästa strategi? Sånt här tycker jag är grymt spännande, kanske just därför som jag går den utbildningen som jag gör :)
Det bästa med artikeln var väl att Media Markts kommunikationschef inte skyllde ifrån sig. På en av våra lektioner i höstas fick vi nämligen reda på att vi som PR-ansvariga/kommunikationschefer/pressansvariga/whatever ALDRIG ska ljuga för en journalist. Det skulle bara leda till otrovärdighet.
Så säg alltid sanningen! :)
 
 
Till något helt annat...
Här ser ni vårt kämpande äppelträd som nu är i full blom!
Det var en tuff vinter för några år sedan som gjorde att det i princip föll mitt itu.. men på något sätt överlevde det ändå och blommar igen. En riktigt kämpe med andra ord!
 
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0