Min torsdag

2012-06-01 / 12:24:55

Tänk vad mycket man hinner med på en kväll.
Efter tentan käkade jag en grymt efterlängtad hamburgare (nää jag käkade två, men de lät bättre att skriva en) ;) Sen begav jag och Malin oss hit:


Detta är hamnen i Sundsvall, här fick jag en photoshoot av Malin! Runt 900 bilder blev det och Malin är en jätte skicklig fotograf så det var kul! :D Resultatet får visa sig inom x-antal veckor. :)

Efter det, drog jag på affärn och där hittade jag dessa:

Jag älskar verkligen copyn på dessa flaskor! Det finns inget bättre än lite ironi och nytänkande kring etablerade produkter. Har ni sett Vitamin Water? Kolla extra noga nästa gång du köper en sådan flaska, dom har också en riktigt rolig copy :)

Kvällen fortsatte på O'learys och senare på Innergården med fina klassisar!
Känns grymt konstigt att separera från alla, inte alls kul. Men man får göra det bästa av situationen, det ska ju på samma gång bli roligt att komma hem till Ström en sväng igen.

Två år av Informations och PR programmet har alltså gått mig förbi och lite klokare har jag nog blivit tror ja!
Önskar alla mina fina klasskamrater en underbar sommar <3
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0