En sån där Tisdag :)

2012-05-22 / 22:22:43

Halloj!
Vilken otroligt tok härlig dag! Toppen väder och toppen humör och toppen dåligt pluggat (men man lever bara en gång).

Dagen till ära så har jag faktiskt shoppat. Det tål att upprepas: Jag har shoppat, bland annat en vattentät karta över Köpenhamn (svårslaget va?).

MEN ni missade väl inte det kungliga dopet va? De gjorde inte jag iaf. Jag gillar verkligen monarkin, kan inte hjälpa det.



Apropå tv-apparater, jag trodde inte det var möjligt nu för tiden. Men titta myrornas krig går fortfarande!


Efter dopet tog jag mig alltså ner på stan. Å jag trodde verkligen att julen var över, men kanske inte?


Dagen avslutades iaf på balkongen hos Mich!


Det blev alltså en sån där härlig tisdag (utan plugg).
Nu blir det till att tagga Vår Ruset!
Ha en fortsatt härlig kväll!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0