Vår Ruset

2012-05-23 / 23:38:16

Snacka om att det var skit roligt! Skulle vilja rekommendera det till alla som bara har lust att göra en rolig grej. 5 km på asfalt och grus, härligt väder och peppande tjejer!

Tänk er en hel drös med glada pigga tjejer som först får var med om en härlig uppvärmning av Friskis och Svettis och sen bege sig bort för att springa. Hur härlig känsla som helst.
Det var riktigt kul att få se lite Strömsunds folk där med! Carro, Lizette, Marlene och Linnea och Maria från Visitkort.se och Billiga Kuvert fanns ju där i folkmassan! :)

HUR GICK DERÅÅ?

Det gick grymt bra! Så här såg jag ut när jag kom hem:

Lite halvförvånad och allmänt glad ^^

5 km på 39 minuter blev min tid! Då joggade jag i ett lämpligt tempo hela vägen! Vilket jag inte trodde jag skulle klara, men på något sätt så gick det ju ändå. Jag hade ju dessutom några grymt peppande brudar runt om mig, Jennie, Mia, My, Rebecca och Lovisa! (Tusen tack för att ni fråga om ja ville haka på)

GRYMT NÖJD med denna dag andra ord :)
Nu ska jag hoppa ner i min säng och sova. Imorgon är det nämligen Communicare = Kavaj på!
God natt!
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0