Vilken helg!

2012-05-02 / 15:55:37

Min helg började på fredagsnatt då jag ställde mig och bakade en paj.
Tro det eller ej, men den blev grymt god!


Vill ni göra en likadan? Jag hade skinka, zucchini, majs och broccoli i min. Receptet hittas i "VÅR KOKBOK" som nog ska finnas att köpa på närmsta Coop-butik ;)

Helgen fortsatte med att min fina mamma kom hit, så vi tog bland annat en liten promenad i det härliga vädret :)



Dagen fortsatte med en härlig middag på Södra Berget och utsikten var ju toppen!


Därefter såg vi Galenskaparna/After shave :D







Jag är ett stort fan av dom här gubbarna, så det det var riktigt kul att få se dom live.
Efter denna härliga lördag så blev det en söndag med shopping och fika på "Tant Anki och Fröken Sara", ett jätte fint fik i centrala Sundsvall. Dock tog ja inga bilder, men om jag lovar att ni kommer uttrycka er med ord som "Aaww" och "Va fint!" så kanske ni får en känsla av hur det ser ut?
Det blev alltså en jätte fin helg, så tusen tack kära mor :) <3



Min valborg kan sammanfattas med tre ord: Cykling, socialt och lugnt :)



Ha en fortsatt härlig dag! :)
//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0