Ett stycke onsdag

2012-11-28 / 22:38:43

Vilka hektiska dagar!
Men trotts långa dagar på skolan har jag fått saker gjorda.
Bland annat tagit fotografi för att skicka in skoterkortet. Fotografen: "Du får inte se så glad ut, det är jätte fint men man ska inte le på sånna här kort"
.... Men men men?
Att lé är ju det jag gör bäst så, så fort jag ska le utan att visa tänderna så ser det otroligt ovant ut, som tur är ska inte skoterkortet visas upp på någon offentlig plats.
 

Hur som helst, så visade Sundsvall upp sig från sin bästa sida ikväll, så jag slänger upp ett kort.
 
 
Men ack, ännu en dag har nått sitt slut.
Ännu en natt skall mina ögon slutas, ty det är månen som härskar över natten.

Man blir så påverkad av det formella ålderdomliga språket när man ser på en film som "Elizabeth". En riktigt bra film om jag får påstå det själv, Tudor-tiden är en väldigt fascinerande tid så tillåt mig rekommendera den.

Ha en fortsatt fin kväll
//Erika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0