22/10

2012-10-22 / 23:18:40

Har ni någonsin kurerat er från att bli sjuk när ni inte ens har känningar för det?
Det gör jag nu, dricker så sjukt mycket té och C-vitaminbrus så det är rent skamligt.
Egentligen har jag ett väldigt bra immunförsvar, men för ca 1 ½ år sedan blev jag så otroligt sjuk att jag aldrig i hela mitt liv vill uppleva samma sak igen.
Tänk er att ha värsta typen av förkylning, ingen röst, hosta och feber. Då kände jag mig ensammast i hela världen. Det värsta var nog när jag klämde fingrarna i dörren och inte kunde skrika fast det gjorde så äckligt ont.
 
Slutsats: NEJ TACK till dunderförkylningar


 
Men nu till något roligare..
Det är derby imorgon!! Jämtland vs Sundsvall, brukar alltid bli bra med liv i hallen då, men vi får väl hoppas att dom gör sitt bästa våra Drakar ;) 
Jag hoppas vi syns där?
Insläpp 18:04
Matchen startar 19:04
 
 
Just be there!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0