En allmänt bra måndag

2012-10-08 / 20:07:00

En allmänt trevlig dag helt enkelt! Flera bra beslut har tagits, bland annat att gå och träna. Så jag ska nog inte klaga ^^
Tänkte dessutom (kanske) baka scones :>
(Vem blir inte glad av scones liksom)
 
Dessutom har jag känt mig så uppskattad! Det är en underbar känsla som jag verkligen är otroligt tacksam över att få känna och jag hoppas verkligen att mina nära och bekanta känner sig uppskatta av mig med :)
 
Något annat som är allmänt halv-kul, är att Hanna Widerstedt -ni vet hon som var med i BigBrother etc- har gått ut med att hon faktiskt har spelat en roll....i 10 månader (jäkligt lång "film" med andra ord).
Jag förstår inte hur hon orkade med det, men för sakens skull så tyckte jag hon ändå gjorde något bra (även om hon tok provocerade lite väl mycket). Men hon ville få upp folks ögon om hur skeft en del människor lever och driva med ideal osv.
Här har ni länken till hennes blogg: LÄNK
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0