Helgen etc

2012-10-15 / 23:10:48

Det här med rubriker är inte riktigt min starka sida har jag märkt ^^
Hur som helst har jag haft en riktig toppen helg!
 
Det blev en riktig mysig lördagskväll som började hos Frida, med några goa vänner.
Natten fortsatte i sökande på en bra/ej fullproppad krog.
Delicerano var ett riktigt trevligt ställe, jag skulle vilja säga ett riktigt "MKV-ställe". Ni vet, lite annorlunda nytänkande design, mysigt och converse. ;)
Med andra ord så går jag gärna dit igen.
 
 
Efter en stunds strosande bestämde vi oss nästan för att gå hem. Jag kom dock med idén att om jag kunde få in oss gratis på kåren så skulle vi gå in dit. Fråga mig inte hur det gick till, men på nått sätt så snackade jag in oss fyra gratis. Det var dock nog inte helt min förtjänst, men gratis kom vi in iaf ^^
 
På kåren drack vi en sån sjukt god drink som var i klass med Invitos drinkar! Pink Lady eller Pink Candy hette den, tänk er en hallonsmoothy med sprit i, men som absolut inte smakar sprit! MUMS!
 
 
Idag (måndag) har jag bland annat lämnat in detta brev.
 
Läskigt spännande! Håll alla tummar ni har så är jag evigt tacksam!
Har även skickat in ansökan till de andra kurserna som vi får välja på nästa termin. Spännande!
Annars så känner jag mig inte så pepp på den här kursen som vi har just nu.
Vetenskaplig Metod C.
Men ja gör väl som jag brukar göra och ser det så där äckligt positivt så alla andra blir tokiga :))

Tack för en jätte fin helg alla inblandade!
God natt!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0