Imorgon händer något spännande!

2012-10-29 / 22:55:58

Min rubrik i detta inlägg är en text som alltid stod på min brors datorn när vi bodde hemma i Strömsund. Gul bakgrund med ett typsnitt av sans serif typen. Varför han använde det som bakgrund är fortfarande ett mysterium dock. :)
 
Men med dessa ord vill jag peka lite extra på det latenta budskapet (alltså den underliggande meningen). Det är nämligen ett litet fint sätt att säga att jag har så sjukt mycket att göra just nu att det kommer ett mer meningsfullt inlägg imorgon.
 
Med sjukt mycket att göra menar jag:
Skriva 5 sidors PM
Börja på C-uppsatsen
Läsa 10 artiklar
Plugga till Metod C tentan
 
och FÖRSTÅ allt. :)))
 
 
Om jag drunknar i mitt pluggkaos så har jag i alla fall en livlina att klättra upp på, så jag klarar mig nog ;)
Tack och God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0