Mary Kay

2012-10-13 / 11:53:00

Jag var som sagt på sminkkurs hos Elin igår! Elin råkar inte bara vara min vän och klasskamrat utan även hudvårdskonsult för Mary Kay.
 
 
Det var jätte mysigt! Elin guidade mig och Lovisa för att få en valfri look samt rengöring av alla dess sorter! Riktigt kul att få skämma bort sig själv och lära sig något nytt för en gångs skull.
 
Jag tog inte världens bästa efterbilder, men jag lovar att jag blev jätte nöjd! Har länge velat lära mig "the smokey eye look" så med lite mer träning och med rätt produkter så ska det nog gå igen!
 
 
Jag fick intrycket av att Mary Kay är en riktigt bra serie med pålitliga produkter, så vill du också skämma bort dig själv, med sminkkurs eller hudvårdskonsulterande så tycker jag att du också ska kontakta Elin!
 
http://www.elin.wiberg.lif.marykay.se/

 
Resten av dagen förberedde jag mig för Dragons andra hemmamatch.
Men en sväng på Gallerix hann jag med.
Jag kan verkligen inte sluta titta på den här affischen.. Visst är den fyndig? ^^
 
 
Hösten har dragit in över Sundsvall med stormsteg, men en fågel viskade i mitt öra att det har snöat i Ström? Vet dock inte om det är sant, men jag hoppas att det vita duntäcket håller sig borta ett tag till. :>
Dragons vann igår! 94-71 mot Örnarna från Stockholm.

Nej, nu ska jag skriva ett personligt brev och trixa på här hemma innan kvällen fortsätter på Delicerano :)
Ha en fortsatt härlig lördag!
//Erika
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0