Tenta tenta tenta...

2012-10-02 / 11:46:50

Jag har fastnat i hemtentans klor, ungefär så här ser det ut.
Det går framåt i alla fall :)
 
 
Åh jag lyckades med att göra en jordgubbspaj för någon dag sen! Varför gör inte folk mer paj? Det enklaste och något av det godaste ever! När jag blir pensionär ska jag nog alltid bjuda på paj tror jag, paj, chokladpudding och mazariner (mina favoriter) :')
 

När man pluggar som en tok (eller försöker iaf), så kan det vara bra med lite härlig musik. Är det någon jag verkligen tycker om som sjunger underbart samt spelar gitarr, så är det Fredde Gredde.
Hans Cartoon Medley är det bästa! Lyssna, minns och njut!
 
Ha en härlig tisdag!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0