Basketproffset på väg upp i karriären

2012-09-30 / 22:02:28

Min morgon började med att sätta denna låt på repeat!
 
 
Visst blir man ganska glad och peppad? :D
 
 Resten av dagen har jag städat (denna gång tog den 7 timmar istället för 11 :>) och tvättat. Med andra ord inte skrivit ett enda ord på tentan, vilket jag troligen gör lite senare/imorgon.
 
Ni måste ju få se min önskepresent som jag fick av Frida igår!
 
En minibasketkorg!!! Som jag har längtat efter denna sak! :D
Mitt mål är att kunna pricka korgen från sängen, det är ca 8 meter.
Följ mina framgångar med spänning från just denna blogg! ;)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Mich

Åh, det ska bli spännande att följa din basketkarriär :D:D

Svar: Åh tusen tack! Du kan få en autograf om du vill?? ;) :D
Erika Olofsson

2012-09-30 @ 23:23:22
URL: http://inorrlandsfamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0