Fredag = Info och Bilder

2012-09-28 / 22:57:49

06:45 vaknade jag och stampade iväg till skolan ca en timme efteråt.
 
Vid tio hade vi i Info10 blivit möjligen lite klokare på vad våra C-uppsatser skulle kunna handla om. Jag och Michelle kunde knappt välja om vi skulle skriva om extern eller intern kommunikation. Men jag tror att det blev lite klarare i alla fall.
 
Info om vår valbara termin fick vi också! Dock kommer jag gå på principen "Jag tar problemen när de kommer", med andra ord söka ALLT och välja SEN.
 
Något av det bästa idag var ju att jag fick massa fina ego-kort som fina Malin Bylund fotograferat. :D
Så här kommer några av favoriterna:
 
Tack och God natt! :D
//Erika

Kommentarer
Postat av: recha

Åhh fina bilder på en fin vän :)

Svar: Ååh! Tusen tack vackra du! :)
Erika Olofsson

2012-09-28 @ 23:40:25
URL: http://rreg.blogg.se
Postat av: Christina

Superfina bilder :)))))

Svar: IIH! Tack!! :D
Erika Olofsson

2012-10-08 @ 21:51:13
URL: http://christinanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0