Goo Dragons!

2012-09-17 / 23:30:57

Min fina måndag började med att min témugg läckte nå jävulskt. Så utan té traskade jag till skolan i regn. KUL LIV. Nä men dagen har spenderats på bibblan och ett försök till att läsa fler artiklar (gick sådär).
 
MEN! Kvällen blev desto roligare på sporthallen här i Svallet (bilden tog efter kvällen).
Vi funktionärer spelade nämligen lite basketövningar med Dragonsspelarna! De va riktigt kul men SHIT va dålig kondis jag har. Tur att man hade nå lager smink så att min otroligt smickrande röda färg inte kunde skina igenom.
 
Men det va riktigt kul, vi körde några passningsövningar etc. innan vi fikade lite och snackade om årets säsong. Just därför tänkte jag lägga ut en liten "annons":


Bor du i Sundsvall och skulle vilja jobba med Dragons?
Vi söker nämligen nya funktionärer!
Är du intresserad så kontakta [email protected] så berättar hon mer om hur just du kan hjälpa till. Jag vill personligen rekommendera det till alla, du får se alla matcher, låna ut säsongskort till dina vänner samt snygga Dragonströjor! :D
 
Jag är riktigt pepp inför denna säsong ska ni veta! Så vill ni "råka" träffa på mig så kommer jag befinna mig i entrén till sporthallen varje fredag från och med 5 oktober, 19:04!
 
Nu blir det sömn mina kära vänner!
Men tusen tack för allt (inget nämnt inget glömt).
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0