Kommunikationsteori C

2012-09-07 / 00:24:36

Tänk vilka fina vänner jag har! Dom bjur på middag och fika och t.o.m lägger ut alla artiklar som vi behöver i denna kurs! Jag är så sjukt tacksam till er alla!
<3
 
 
Det ska dock inte bli så roligt att läsa alla dessa 21 vetenskapliga artiklar.. runt 300 sidor tror jag det blev tillslut?
Ja, idag hade min klass de två första föreläsningarna i kursen Kom.Teori C. All teori i denna kurs kommer vara på engelska och är lite halv komplicerad att förstå.
MEN vi ska skriva hemtenta denna gång, vilket är awesome!
 
Imorgon råkar nollningsaktiviteten ölympiska spelen hållas, så det ska bli väldigt trevligt att titta på.
God natt på er nattugglor!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0