Ölympiska och kurslitteratur

2012-09-07 / 23:32:54

Vilken dag! Det var längesedan jag har gått så mycket som idag, fram och tillbaka, åt alla håll. Men det har varit riktigt härligt att för en gångs skull vara lite mer aktiv.
 
Dagen började med en tripp till skolan för att skriva ut alla artiklar. 190 kr och runt 300 sidor blev det tillslut, men så värt! Jag sitter faktiskt med dom framför mig i detta nu (fick lite panik-plugg-ångest och började plugga lite lätt denna fredagskväll).
 
Sjukt mycket papper och allt på engelska. Jag skriver det igen så ni förstår: SJUKT mkt papper och på ENGELSKA (ja, jag vill ha medlidande).
 
Efter en tripp på stan så drog vi upp till Ölympiska spelen vid Sidsjön.

Det är en självklarhet att visa respekt för Kommissionen.

Tyvärr var det allt för kallt för att vara där en längre tid. Så det blev hemgång för att spela kort med fina vänner. Sjukt roligt! Varför spelar man inte poker oftare?
 
Stadium hade 25% rabatt på ett köp, därför passade jag på att köpa det jag velat ha i 2 års tid. En termos-kaffemuggsak! Otroligt praktisk och jag vill gärna slå ett slag för denna modell från Everest. Den läcker inte och håller värmen riktigt bra, helt klart värt 75 kronor.
 
Kuriosa: Om ni nån gång vill ha riktigt röda läppar, så prova att dricka 100 graders té.
 
Nu taggas det inför morgondagen då vi firar fina Mia!
Tack å God Natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0