Onsdag 26/9

2012-09-26 / 22:06:54

Vilken dag!
Studerandet går inte så bra för tillfället och jag tackar alla gudar som finns för att vi har hemtenta i denna kurs! Men denna dag höll Info10 (min klass) lite praktikinfo för Info11.
Det var rätt kul att få berätta lite igen.
 
Men efter det var jag tvungen att nästan springa in till staden, med mina fina gula stövlar och en lila regnjacka. Regnet ville inte riktigt sluta men jag stövlade ändå igenom staden rätt snabbt.
För första gången ever hade jag nämligen ett "affärsmöte", vilket var riktigt kul! Det sämsta man kan skriva på en blogg är "Men jag kan inte berätta något mer", men det är precis vad jag inte kan.
Ingenting är riktigt säkert ännu (inte alls säkert att det blir av heller), men det handlar om ett litet sidoprojekt skulle man kunna säga.
 
Spännande spännande, så vi får väl se vad som händer.
Sen stövlade jag iväg till Helex/Sensia, köpte gymkort (nån gång måste man ju börja!), innan jag och Mich hade ett litet möte ang. vår C-uppsats.
 
Middag: Köttfärsås med majs.
Humör: Allmänt nöjd
På tv: Breaking News
 

Bra så!
Gnatt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0