Hej och Hå!

2013-04-17 / 18:34:13

Har ni sett att "Sundsvall kan bättre"-kampanjen är igång?
Det hoppas jag, då jag och alla i projektteamet jag jobbar i har jobbat för det ;)
 
Om inte... Så får ni hemskt gärna gå in på Facebook och gilla "Sundsvall kan bättre" och skriva in ditt förslag på hur du vill förbättra Svallet. Bakom kampanjen står Socialdemokraterna i Sundsvall.
 


Det är riktigt kul att ha fått möjligheten att jobba med den här kampanjen utöver skolan. Så jag är ytterst tacksam mot min vän Sophia som drog med mig. Alla möjligheter till erfarenheter är bra möjligheter.
 
De här senaste dagarna har annars varit späckade med det mesta.
Strategisk kom. C2 är igång och jag, Chris och Frida har fått ett case att bita tag i som vi är väldigt peppade för. Så det ska bli kul att få känna på lite praktiskt hur man går tillväga att göra en kommunikationsplan m.m.

Mer då?
Jaoo... några tal inom Retorik har man också hunnit med. Riktigt kul fortfarande. 
Idag handlade mitt tal om "Vilka vill vi lyssna på".
Men mittemellan allas tal hann jag ta en bild på utsikten från J-huset.

En himlarns fin dag i Svallis:


Så nu sitter jag här i på mina 24 kvadrat, till tonerna av The Winner Takes It All, med Meryl Streep. Känner mig nöjd med dagen men samtidigt värd att ha en helt ledig kväll utan måsten. Så det är precis vad jag tänker ha! Med avbrott för träning och Star Wars Episod 2. ;)

 
Hej Hopp!

//Tjejen som aldrig sett Sex and The City men som diggar Star Wars.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Otroligt fin tjej och som dessutom kollar på Star Wars! :3

Svar: Tack Marcus :)
Erika Olofsson

2013-04-17 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0