Oblivion

2013-04-21 / 18:42:35

 
Jag, Mich och Ellie var på bio igår och såg Oblivion (för att bah fortsätta på mitt UFO-tema). Trevligt lördagsnöje minsann!
Oblivion får tre konsumåttor ∞∞∞
Det är med andra ord en sån där film som man inte ångrar att man har sett, men som man kanske inte kommer att se igen på ett tag.
Men en bra actionrulle helt klart :)
 
Men idag är det söndag, tvätt-söndag för att vara exakt.
Guud va jag känner mig förutsägbar ibland, jag och mina rutiner.
BARA därför, så fanns såklart inte "min" tvättid nästa vecka.
Hua! Hur ska detta gå?
;)
 
Ha en fortsatt fin söndag hörre ni.
//Erika
 

Kommentarer
Postat av: Bälla

Jag tror nästan att jag måste se den...

Svar: De tycker ja! Men den gör sig nog minst lika bra på hyrfilm! (spara pengar = Awesome) ;)
Erika Olofsson

2013-04-24 @ 00:22:26
URL: http://bellaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0