Retorik och Grillning

2013-04-25 / 00:54:05

"Vad stel du ser ut?"
Fick jag höra idag och det var jag. Stel och nervös, iförd kavaj, linser insatta och plattat hår, satt jag och väntade på min tur i sal M102. Minuter tidigare hade jag upprepat mitt tal några gånger för en låtsas publik hemma. Plötsligt blev jag osäker, var det tillräckligt "roligt"? Använder jag kroppsspråket tillräckligt?

Det här var dagen vi höll övertygande tal, det sista talet i Retorik kursen.
Är ni förvånade om jag säger att jag pratade om Coop? ;)



Talet kändes rätt bra ändå! Kanske för att man är ganska trygg med klassen?
Hur som helst så blev man betydligt lugnare efteråt och av bra kritik blir man så här glad:

Eller gladare t.o.m! Många bra talare har vi i min klass så det var sjukt kul att få lyssna på alla och desto fler imorgon (torsdag).

Men! Mia och Jennie var riktigt initiativrika när de kom på att vi måste ju ha en grillkväll, precis som förr om åren. Så ikväll käkade vi korv och annat gött och pratade om allt och ingenting.
Precis som det ska vara :D

 
En perfekt kväll i solsken!
 
Tack och God natt!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0