Alla <3-dag

2013-02-14 / 23:39:13

Fina föräldrar man har som skickar brev med ett vetehjärta i :')
Tack<3
 
Men jag är inte den som inte "ger igen" så att säga. Interflora har världens bästa tjänst på deras hemsida, som gör att man kan skicka en ros till någon för 50 kr. Helt super perfekt om man bor långt ifrån sina päron.
På den här LÄNKEN, hittar ni sidan. Glada blev dom minsann :')
 
Alla hjärtans dag är en dag som många tycker är överdriven. Själv tycker jag att det är en super gullig och rolig grej! Hade jag varit hemma hade vi säkerligen firat den med fika, té och gelehjärtan = Super mys!

Min dag här i svallet har varit händelserik men riktigt bra och effektiv. Allt från diskning av diskberg till besök på IKEA inför projektet SAAM. Dessutom köpte jag mitt favorit té idag, champagne. Ett starkt tips till alla téälskare!
 

Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0