En sån där onsdag

2013-02-20 / 22:09:10

Att blogga, plugga, träna, gå på möten och umgås...går inte direkt ihop. Därför har bloggen fått lida lite, tyvärr. Men man kan väl sammanfatta det som att det är fullt upp.
 
Men jag måste få bjuda på Mittuniversitetets Harlem Shake.
Harlem Shake är en "grej" som är på tapeten just nu och diverse organisationer/personer hakar på trenden. Fråga mig inte exakt vad det är, för det vet jag knappt. Men lite halv kul är det minsann x)
 
 
Fantastiskt!
Nej, jag har en deadline på fredag kl12, så nu blir det fortsatt letande av källor och plugg.
 
Tack o God natt!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Erika! Har hittat till din blogg nu och tänkte jag kunde lämna min mailadress så kan vi hålla kontakt på så vis och dividera om hur du vill ha din bloggdesign :) Hör av dig när du har tid.

Svar: Halloj! Perfekt! Jag hör av mig i slutet av helgen :D
Erika Olofsson

2013-02-21 @ 10:20:14
URL: http://www.dawndesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0