Hormon-bergochdalbanan

2013-01-28 / 22:16:12

Ni vet säkerligen vad jag menar.
Humöret och känslorna står på max och bergochdalbanan stannar aldrig.
Eller jo, möjligen när man har ätit...då kan banan räta ut sig för en stund.
 
Annat botemedel mot detta?
Choklad. MÖMS.
Eller så väntar man bara tills nästa dag. Det fungerar för mig. :)
 
 
Annars då?
Jo tänka sig! Dagen började med projektmöte med SAAM.
Jag är nämligen med i projektgruppen för Sundsvalls Akademiska Arbetsmarkandsmässa 2013.
Min roll kommer vara i en marknadsföringsgrupp och vara värd för ett företag etc.
Spännande spännande!
 
Mer då?
Jo, PRIME PR kom och gästföreläste för oss idag. Riktigt intressant. De pratade bl.a om det personliga varumärket och place marketing.
 
Over and out.
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0