Spännande

2013-01-20 / 13:56:17

Jag ä Ledig.
 
Då får man bju på cam-bilder med sminkrester under ögonen. Det är okej.
På tisdag är det adjöss med lång-håre förresten. Fick nämligen chansen att vara med i en make-over med Salong Barock och Kåridoren (som är en studenttidning i Sundsvall). Med riktlinjerna "inga extrema färger och klipp inte kortare än till hakan" så får de göra precis som de behagar.
Spännande!
Samma dag är det förresten Dragons vs Solna i sporthallen. Komsi komsi!
 
 
 
Så här kan man också se ut om man är ledig.
 
Se så smidigt ja kompenserade upp föregående bild. Otroligt. ^^
 
Nej, en sväng till gymmet och sedan ska jag fortsätta vara ledig genom att diska och städa.
Förklaring till ovanstående mening:
"En sväng" betyder 3 timmar, man ska gå dit, träna, duscha och gå hem. Sånt tar tiiiid. "Fortsätta vara ledig genom att diska och städa" Jo tjeeeenaa...det låter fint, men mitt diskberg kommer ta ca 1 timme och städningen kommer nog inte bli av, för att jag ska vara "ledig".
 
Hehe, ha en super fin dag och se till att va lite ledig hörre ni ^^
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0