Uppdatering!

2013-01-18 / 21:29:00

C-uppsats.
Det är ordet som säger allt om varför jag varit en så otroligt oaktiv bloggare dessa dagar. Men efter dessa dagar är jag och Michelle äntligen klara med...
 
Mötet med det okända
en kvalitativ studie om högskolor och universitets kriterier
vid köp av PR- och kommunikationstjänster
 
 
 
59 sidor, 10 veckor 9:15-18. Intervjuer, textanalys och handledningar.
Psykiska och fysiska ansträngningar har detta resulterat sig i. Men det gått bra, men utan Michelle hade det inte gått.
 
Jag ytterst tacksam. Inte bara för din otroliga koncentrationsförmåga utan speciellt för ditt morgonhumör och din humor Mich. Vi är ungefär lika skruvade tror jag bestämt ;) <3
 
En opponering har vi dock kvar och den är nästa fredag mitt på dagen. Håll en tumme eller två för oss då är ni snälla? Skulle vara fint :')

Ha en super fin helg hörrni!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0