Väggprydnader och Mario Kart

2013-01-11 / 01:39:13

När man måste tänka 2 sekunder extra på vad man har för lösenord till bloggen, då är det antingen jag som har dåligt minne eller så var det för längesen jag bloggade.
För min stolthetsskull kan vi väl säga att det är en blandning.
 
Men titta! Det tog inte ett halvår att få upp mitt nyaste tillskott till väggprydnad.
 
 
En himla fin julklapp :)
 
Men tro det eller ej, men jag tog och investerade i tre punkter och ett snabel A i mellandagarna.
Mina vita väggar behöver dock inga fler vita prydnader.
Därför är målarverkstaden igång för att sätta färg på tillvaron.
 
 

Mario Kart
 
Fina bröder man har som lät mig låna deras Nintendo 64, efter en vunnen Tradera-aktion kunde jag därmed bjuda in några härliga tävlingssugna vänner för en turnering samt massa gofika.
 
 
Skit kul! Tack för kvällen hörre ni! :D
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0