Dagarna på dagarna

2013-06-09 / 21:49:16

Hörrni! Vilket väder vi haft de senaste dagarna, själv har jag blivit tio år igen och cyklar runt med min cykel överallt. Nästan. Har i alla fall tagit mig ned till stan och inhandlat min första kortlek.
Jo jo! Man kanske har en framtid som pokerhaj? ;> för att spela på ämnet så har även en haj T-shirt inhandlats i dagarna.

"De klart bruden ska ha en hajtisha" sa jag för mig själv och betalade 99:- riksdaler till kassörskan på Gina Tricot.

Dagarna innan examen hittade jag, Chris och Agnes en fontän med skum i. ^^
Mest troligt ett påhitt av studenterna i Svallet.
Visst blir man glad? :D
 


Sista kvällen på skolan, någon dag innan examen, befann vi oss för att korra lite text. Just därför kunde jag inte låta bli att bli lite sentimental och ta lite kort av både Miun och insidan av J-huset. 

:')

Har även tagit mig tid med några vänner att bada i Sidsjön i helgen. Himlarns fint :)



Nu väntar en vecka som kommer gå i "Working 9 to 5" tecknet.
Med vad?
Det får bli en liten hemliiiiis tills imorgon kväll ;)

Ha en fortsatt fin kväll!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0