Examen

2013-06-08 / 16:41:08

Så kom examensdagen, dagen D.
För att summera denna dag krävs bara ett ord: Awesome.
Tre år av fina vänner, roliga fester, krångliga tentor och många steg i J-huset.

Dagen började 07:00 med toning av hår, frukost och smink. Därefter for jag, Michelle och Ellinor till Mia som snällt ställde upp och öppnade upp sitt hem för en liten inomhuspicknick med champagne.

Nedan följer en bildbomb från min examensdag. :D
(Några av bilderna är tagna av: Michelle, Mia, Ellinor och Jonas).


















Otroligt trevligt hade vi det minsann hos Mia.
Sedan bar det av till Kårhuset där vår avslutningsceremoni skulle hållas, här träffade jag även mina fina föräldrar som tog sig tid att komma och vara med på denna dag. <3

Här fick vi lyssna på körsång och lite olika tal. Sen fick vi ta emot ett diplom och Mittuniversitetets pin. Himlarns fint och varmt blev det.







Sen bar det iväg hemåt med päronen för att äta massa varma mackor och marängsviss.
Tänka sig, jag blev uppvaktad med både det ena och det andra, men bland annat en cykel (!!) och en otroligt fin kruka som ser ut som en skrövlig påse (riktigt cool med andra ord som passar in i min heminredning).




Sedan bar det av till Oscar för en fin middag med klassen. Vilket var både roligt och trevligt. Det blev dessutom många tal under kvällens gång.
Jag, Robert, Patrik, Frida, My, Hanna, Emelie M, Elin, Kärran, Ann och Jonas S genom Anna-Lena, blev talarna genom kvällen. Skratt och några tårar fölls under dem.








Jag och Elin kunde inte låta bli att leka lite med tandpetarna under kvällens gång... så det blev några kreationer minsann.






Möms möms!
Under kvällen sa vi hej då till några fina personer, vilket var sjukt jobbigt men som tur är, så det ju inga farväl som tas, utan snarare återseenden.

Natten fortsatte hemma hos Elin där vi pratade roliga minnen, dansade järnet och hade hemskt trevligt (jag låter bilderna tala lite för sig själv tror jag).









Efter detta bar det iväg till Allstar.


Klockan 04:00 slutade min kväll, med ballonger och serpentiner i taket och en snygg cykel vid min sida. En otroligt lyckad kväll med fina klassisar blev det.



Info10<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0