Tankar och sånt

2013-06-30 / 00:11:00

En sådan helg, en helg i Svalliz.
Idag har ja sagt "hej då på återseende" till Michelle som precis flyttat från Sundsvall och ska spendera ett år utomlands och studera i USA. Känns skit konstigt! Dom här tre åren som man varit nära alla som man gått i samma klass med, dom bara försvann? Det bästa vore om vi alla bodde i samma kvarter, kanske på en gatan som Wisteria Lane (desperate housewives ^^) tillsammans med alla våra nära å kära. :')

Men det går ju inte riktigt till så, i denna värld. Wisteria Lane är ju känt för all dramatik så det kanske inte hade varit så roligt att bo så heller ;) hehe vad vet man ^^
 
Från det ena till det andra: Jag har skaffat mig en sommarhobby! Luffarslöjd!
 
Det ska faktiskt vara en fågel..insekt...eller något liknande ;)
Roligt är det iaf, en härlig sysselsättning.
 
Å apropå sysselsättning, så har jag denna vackra kväll försökt mig på fransk manikyr!
Såå vad tycker du nu då Serena? Min kära nagelexpert till vän, får jag godkänt?
 
Haha, kolla mitt lillfinger, kan tydligen vrida på de ja! Oanad talang. ^^


Nej, det vankas mer jobb på det stora blå huset ute i Birsta imorgon.
Så tack o god natt :)
//Erika
 
 
p.s Fick svar från pappa, fågeln på bilden i förra inlägget var en Storlom, en fågel som tydligen ska vara ganska svår att få se på nära håll. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0